ח"כ מתן כהנא: "לא מבין מה הצלחת 'הציונות הדתית"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ מתן כהנא: "לא מבין מה הצלחת 'הציונות הדתית"

שר הדתות לשעבר, ח"כ מתן כהנא ב'מהדורה המרכזית': "גנץ רצה והראה נכונות לשבת עם נתניהו. כעת אין כאן חרמות, פשוט נתניהו הוכיח לגנץ שאי אפשר לסמוך על מילה שלא. מבין לגמרי מה שש"ס עושה במינויי הרבנים הראשיים, אני לא מבין למה הציונות הדתית נכנעת. להתגאות במינויי רבנים ציונים-דתיים בבית אל וקריית ארבע זה כמו להתגאות במינוי רב מזרחי בבית כנסת היזדים

מתן כהנא צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר, ח"כ מתן כהנא לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "בכל מה שהממשלה הזאת עושה אין רק. שמעתי את השר עמיחי אליהו שאומר שבמקום גלים יש כעת טיפות – גם נתניהו אמר את זה. אפשר לראות שדרעי מסדר את מה שלא נוח לו בחקיקה – לכן יש לחץ, מבינים שהממשלה מנצלת את השינויים בחוק"

"אני חושב שאין איזונים במערכת המשפט, אבל הממשלה הנוכחית עושה את זה לא טוב. צריך לעשות את הכל בהידברות. אני מרגיש שאני נמצא במפלגה שעושה טוב, הקיצוניים משני הצדדים כועסים עלי וזה אומר עלי טוב. לא שמעתי על מה הקןאליציה באים לוותר, דווקא האופוזיציה באה נכונה. הקואליציה אמרה שיעבירו בשיטת הסלמי, לכן השיחות קרסו"

לגבי האיבה בין סער לנתניהו: "לא חושב שהסיפור עם אלקין וסער הוא אישי, יש אידאולוגיה וסער דוחף לפשרות והבנות. בפוליטיקה כולם בסוף מסתדרים". ח"כ כהנא התייחס גם למשפט נתניהו: "צריכים לומר בהגינות שהפרקליטות אמרו שיהיה קשה להוכיח שוחד, אבל יש את ההפרת האמונים שעל זה יושבים גם בכלא"

"גנץ רצה והראה נכונות לשבת עם נתניהו. כעת אין כאן חרמות, פשוט נתניהו הוכיח לגנץ שאי אפשר לסמוך על מילה שלו. אני מבין לגמרי מה שש"ס עושה במינויי הרבנים הראשיים, אני לא מבין למה הציונות הדתית נכנעת. להתגאות במינויי רבנים ציונים-דתיים בבית אל וקריית ארבע זה כמו להתגאות במינוי רב מזרחי בבית כנסת היזדים".

האזינו



0 תגובות